PUSHCREW

LAZADA

Lazada Malaysia

TANPA NAMA (projek Pejar Unimas)


TANPA NAMA
(Projek Pelajar Unimas)

Entah berapa banyak sudah projek-projek Pelajar Unimas yg aku terlibat sama pun aku tak ingat. Cuma dikebelakangan ini, bagi memenuhi blog ku, aku cuba mencari cari foto dan video, rakaman dari beberapa kegiatan ku dalam bidang perfileman, terjumpa foto-foto tersebut. Dan yang ini, tajuknya aku tak ingat, maka itu aku letak je TANPA NAMA, antara projek pelajar Unimas yang aku ikut serta. Moga dengan foto-foto yang ada, mengharapkan bekas bekas pelajar yang terlibat sudi menghubungi ku kembali, dan terus menyambung tali silaturahim, in sya Allah. AMIIIN.

Di bawah beberapa foto aktiviti kami di dalam projek drama ini TANPA NAMA.

lokasi di Kampong Niup, kalau tak silap.



















0 Response to "TANPA NAMA (projek Pejar Unimas)"

Post a Comment